Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Změna v zasílání rozhodnutí v žádostech o vrácení DPH z EU dle Směrnice 2008/9, resp. § 82 zákona o DPH ze státu Bulharsko

7. 2. 2020

S platností od 24. 1. 2020 bulharská finanční správa upravuje proces předávání rozhodnutí ve věci žádostí o vrácení DPH z EU.

Oznámení o rozhodnutí bude probíhat následujícím způsobem:

Žadatel a zástupce obdrží automatizované oznámení o vydání rozhodnutí z e-mailové adresy no_reply_VATRefund@nra.bg.

Jakmile bude rozhodnutí vydáno, automatizované elektronické oznámení bude odesláno do e-mailových adres, uvedených v žádosti – jedno na adresu žadatele, další na adresu zástupce. E-mail odeslaný na adresu žadatele bude obsahovat odkaz na přístup k rozhodnutí; e-mail odeslaný na adresu zástupce jej obsahovat nebude. V případě, že žadatel neaktivuje uvedený odkaz do 14 dnů od odeslání automatizovaného oznámení, bude mu odeslána upomínka. Tato upomínka rovněž obsahuje odkaz, který bude aktivní dalších 14 dní.

Jakmile bude odkaz aktivován, bude se mít za to, že žadatel byl řádně informován o rozhodnutí a bude žadateli odeslána automatizovaná zpráva o řádném oznámení rozhodnutí.

Rozhodnutí a případné další dokumenty budou k dispozici pro prohlížení nebo uložení (ve formátu ZIP) po dobu 20 dní od první skutečné aktivace odkazu.