Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Opatření k minimalizaci rizika přenosu COVID -19 pokračují na Finančním úřadu pro Jihočeský kraj a jeho územních pracovištích i v následujících dnech

15. 1. 2021 Tisková zpráva

Ing. Jana Králová tisková mluvčí FÚ pro Jihočeský kraj

V souvislosti s přetrvávajícími protiepidemickými opatřeními budou platit na Finančním úřadě pro Jihočeský kraj a jeho územních pracovištích omezené úřední hodiny, a to v pondělí od 8:00 – 13:00 hod. a ve středu od 12:00 – 17:00 hod. Poplatníkům budou v uvedené době přístupné pouze podatelny. Všechny klienty žádáme, aby dodržovali pravidla zodpovědného chování, zejména dostatečné rozestupy v délce minimálně 2 metry.

Na každém územním pracovišti bude v pracovní době zpřístupněn označený box pro bezdotyková podání (prosíme, aby podání byla vhazována v obálkách, případně sepnuta sponou, aby nedošlo k oddělení případných příloh). Tento box bude využíván nejenom pro daňová přiznání, ale jakákoliv podání finanční správě. Apelujeme na daňovou veřejnost, aby v podáních důsledně byly vždy uvedeny kontaktní údaje pro vzdálenou komunikaci (zejména telefon, email, ….), pro případnou další komunikaci ve věci těchto podání.

DOČASNĚ jsou uzavřena pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“. V Jihočeském kraji se jedná o Územní pracoviště v Blatné, Dačicích, Kaplici, Vodňanech a Trhových Svinech. Na každém z těchto pracovišť je zpřístupněn box nebo schránka, kam lze podat písemnost určenou finanční správě.

Doporučujeme ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace (např. www.daneelektronicky.cz, datové schránky, e-mail).