Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Žádost – interaktivní PDF

Lhůta pro podání žádosti uplynula dne 7. 8. 2020.

Žádost a další informace ke Kompenzačnímu bonusu (podzim 2020) naleznete zde.

Interaktivní formuláře jsou testovány a optimalizovány pro MS Windows od verze 7 a Acrobat Reader 11 a novější. Neotevírejte PDF soubor přímo ve webovém prohlížeči, formulář nejprve uložte na disk. Klikněte na odkazu pravým tlačítkem myši a zvolte možnost Uložit jako… (název se může mírně lišit v závislosti na Vašem prohlížeči). Stažený soubor poté otevřete přímo v aplikaci Acrobat Reader.

Lhůta pro podání žádosti uplynula dne 7. 8. 2020.
Žádost a další informace ke Kompenzačnímu bonusu (podzim 2020) naleznete
zde. 

Jak doručit žádost Finanční správě?

První a nejjednodušší možnost je odeslání emailu na zveřejněnou e-mailovou adresu finančního úřadu místně příslušného ke správě Vaší daně z příjmů. Postup je následující:

  • Vyplněnou žádost v souboru PDF vytiskněte.
  • Podepište vytištěnou žádost.
  • Podepsanou žádost naskenujte na Vašem skeneru nebo mobilním telefonem podepsanou žádost vyfoťte, tak aby byl text na kopii podepsané žádosti na fotografii čitelný,
  • Soubor scan/fotografii odešlete jako přílohu na předmětný e-mail. Správný email naleznete přímo na žádosti. Do předmětu emailu uveďte „Žádost o kompenzační bonus pro OSVČ“.
  • Upozorňujeme, že pokud odesíláte žádost prostřednictvím e-mailu, je nutné dodržet maximální velikost přílohy e-mailu, a to 4 MB.
  • Nyní jste podali Vaši žádost.
  • Upozornění
    • Zkontrolujte si, že Vámi zadaný email příslušného finančního úřadu je správný a souhlasí s emailem uvedeným na žádosti.
    • Neposílejte žádosti na žádný jiný email, než je zveřejněný email územního pracoviště příslušného finančního úřadu.

Pokud preferujete plně elektronickou možnost podání, tedy nechcete tisknout formulář, můžete vyplněnou žádost v souboru PDF vložit do své datové schránky a odeslat do datové schránky finančního úřadu místně příslušného ke správě Vaší daně z příjmů (kontakty zde, PDF soubor).

Pokud máte uznávaný elektronický podpis, můžete také podat Vaši žádost bez nutnosti tisku. Žádost v souboru PDF nahrajte jako obecnou písemnost na Daňovém portále finanční správy (odkaz zde). Obecnou písemnost můžete podepsat svým elektronickým podpisem nebo tzv. přihlašovacími údaji datové schránky.

Další možností je vyplněnou žádost odeslat poštou na Váš místně příslušný finanční úřad nebo jej navštívit osobně a vyplněnou žádost tam odevzdat na podatelně v úředních hodinách: Po a St 8:00 – 11:00 hodin, nebo vhodit do sběrného boxu (kontakty zde, PDF soubor). Na finančních úřadech budou připraveny sběrné boxy v hodinách od 8:00 do 17:00 hod. v pracovních dnech.

V případě podání žádosti prostřednictvím zástupce využijte Žádost s doložkou pro zástupce (PDF soubor, ZIP soubor), Pokyny k vyplnění (PDF soubor).

E-mailové adresy správců bonusu naleznete zde.

Pokyny k vyplnění žádosti naleznete zde.