Nabídka zaměstnání
Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.
Informace o benefitech zaměstnanců Finanční správy.
Stupnice platových tarifů pro zaměstnance v pracovním poměru na pracovních místech
Finanční úřad pro Pardubický kraj vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka v útvaru ředitele sekce ÚP - právník/právnička
Úřad:
Územní pracoviště v Pardubicích
Místo výkonu
PARDUBICE
- Koordinace daňové politiky na úseku daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění anebo správních činností souvisejících s jejich správou v rozsahu svěřené působnosti dle jednotlivých druhů daní s regionální působností.
- Odborná pomoc při aplikaci právních předpisů v oblasti daňového práva, zejména daňového procesu v návaznosti na hmotněprávní daňovou úpravu.
- Řešení věcně a právně složitých případů z oblasti daňového práva s přesahem do jiných právních odvětví, zejména práva správního, občanského, trestního a insolvenčního.
- Příprava podání a zastupování správce daně v soudních řízeních před správními i obecnými soudy.
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- požadovaný obor vzdělání - právní specializace
- systematičnost, samostatnost, preciznost
- znalost českého jazyka slovem i písmem
- pozitivní přístup a zájem být týmovým hráčem
- místo výkonu: Pardubice
- platové zařazení: platová třída 12
- předpokládaný den nástupu: 1.8.2023 (individuálně lze stanovit jiný termín nástupu)
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
- stabilní zaměstnání ve státní správě
- možnost podílet se a řešit právně a daňově zajímavé kauzy
- 25 dní dovolené
- výhody plynoucí z kolektivní smlouvy ( 5 dní tzv. sick days, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP, karta Multisport a další zaměstnanecké benefity).
- systematické vzdělávání a zvyšování odborné kvalifikace
- pružnou pracovní dobu
- možnost získat pracovní pozici na dobu neurčitouPřihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 20.6.2023 na e-mail: Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 280080 (PP)
nebo na adresu:
Finanční úřad pro Pardubický kraj,
Ing. Ivona Sykáčková,
Boženy Němcové 2625, 530 02 Pardubice
kontaktní osoba: Ing. Ivona Sykáčková
telefon: 466 033 221
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2), NV 304/2014 Sb.3)).
Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR.
Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce.
Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru.
Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy:
pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů;
služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Finanční správa hledá nové zaměstnance
Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.
Nabízíme Vám
Finanční správa nabízí svým zaměstnancům mnoho zaměstnaneckých výhod:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou služební, resp. pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

Koho hledáme
• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení
Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.
Video: Finanční správa hledá nové kolegy

Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.