Nabídka zaměstnání
Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.
Informace o benefitech zaměstnanců Finanční správy.
Stupnice platových tarifů pro zaměstnance v pracovním poměru na pracovních místech
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Účetní
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
BRNO
- komplexní vedení účetnictví účetní jednotky u určeného okruhu Finančních úřadů, územních pracovišť Finančních úřadů a Odvolacího finančního ředitelství
- evidence přijatých faktur ve vnitřním informačním systému - účtování předkontací u přijatých faktur včetně evidence DPH, analytického členění a rozpočtu
- vystavování "Příkazů k úhradě" do ČNB, odeslání k platbě a zpracování výpisů z jednotlivých bankovních účtů, provádění kontroly ve vnitřním informačním systému
- kontrola pokladních operací z hlediska účetnictví a rozpočtu
- kontrola saldokontních účtů
- zaúčtování pořízeného majetku do účetnictví, odsouhlasení rekapitulace majetku na podvojné účetnictví za příslušný okruh Finančních úřadů, územních pracovišť Finančních úřadů a Odvolacího finančního ředitelství
- správa elektronicky přijatých dokumentů (faktur) ve vnitřním informačním systému
- konzultační činnosti v agendě účetnictví, provozní pokladny, fakturace
- plní další úkoly na příkaz nadřízeného zaměstnance, které svou náročností odpovídají platové třídě
- vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nejlépe ekonomického směru
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, vč. vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o účetnictví - výhodou,
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vč. prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou, znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook),
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost analytického a logického myšlení, komunikativnost, aktivní přístup,
- psychická odolnost,
- dobrý písemný i ústní projev,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
- praxe výhodou.
- místo výkonu: Brno
- platové zařazení: platová třída 9
- předpokládaný den nástupu: 1. 3. 2023, případně dle dohody
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou a následnou rodičovskou dovolenou)Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 3. 2. 2023 na e-mail: Pavla.Rehorova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 700898 - účetní
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Oddělení hospodářské správy v Brně
náměstí Svobody 4
602 00 Brno
telefon: 542 192 063
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Finanční správa hledá nové zaměstnance
Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.
Nabízíme Vám
Finanční správa nabízí svým zaměstnancům mnoho zaměstnaneckých výhod:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou služební, resp. pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

Koho hledáme
• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Přečtěte si více o služebním zákoně
Zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě upravuje právní poměry státních zaměstnanců jinak, než jak byly upravovány jen zákoníkem práce. Cílem zavedení zákona má být profesionalizace, stabilizace, modernizace, zefektivnění a depolitizace státní správy.

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení
Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.
Video: Finanční správa hledá nové kolegy

Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.