Finanční správa České republiky

Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Finanční správa spustila infolinku k evidenci tržeb Tisková zpráva

Od pondělí 1. srpna funguje infolinka k elektronické evidenci tržeb, kterou zřídila Finanční správa pro dotazy podnikatelské i široké veřejnosti. Ty zodpovídají proškolení zaměstnanci Finanční správy.

„Nové věci přirozeně vyvolávají obavy a nejistotu, což bývá často jen důsledkem nedostatku informací. Proto jsme se, kromě informační kampaně v médiích a přehledných webových stránek s aktuálními informacemi, rozhodli k elektronické evidenci tržeb zřídit speciální infolinku, kterou zabezpečujeme z interních zdrojů.“ shrnul Martin Janeček, generální ředitel Generálního finančního ředitelství.

Metodické dotazy týkající se evidence tržeb budou operátoři zodpovídat na telefonním čísle 225 092 392 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 hodin. Telefonní číslo je spolu s kontaktním formulářem zveřejněno na webu www.etrzby.cz v záložce „Kontakty“. Přímo na webu jsou však k dispozici kompletní informace o evidenci tržeb, a to jak pro podnikatele, firmy, tak pro vývojáře i širokou veřejnost, včetně hojně využívaných nejčastějších dotazů a odpovědí.

Zákonná povinnost evidovat tržby pro první skupinu podnikatelů z oblasti stravovacích a ubytovacích služeb začne platit 1. prosince 2016. Od 1. března 2017 je pak budou následovat obchodníci.

Aplikační služby