Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Změna úředních hodin na Finančním úřadě pro Liberecký kraj

17. 2. 2021 Tisková zpráva

JUDr. Zdena Výmolová Kodlová tisková mluvčí FÚ pro Liberecký kraj

Finanční úřad pro Liberecký kraj sděluje, že se na územních pracovištích v Liberci, Jablonci nad Nisou, České Lípě, Semilech, Jilemnici a Turnově mění počínaje dnem 18. 2. 2021 úřední hodiny podatelen.

Úřední hodiny podatelen na shora uvedených územních pracovištích jsou každý pracovní den v týdnu v následujícím rozsahu:

Pondělí, Středa

od 8.00 do 17.00 hodin

Úterý, Čtvrtek

od 8.00 do 15.30 hodin

Pátek

od 8.00 do 14.00 hodin

Kontakt s daňovou veřejností bude v tomto čase nadále možný pouze v prostorách podatelen jednotlivých územních pracovišť.

Nadále zůstávají uzavřena územní pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“ - v Novém Boru, Frýdlantu, Tanvaldu a Železném Brodu.

Pro výběr daní v hotovosti zůstává v rámci Libereckého kraje otevřena pouze jedna daňová pokladna a to daňová pokladna na Územním pracovišti v Liberci, 1. máje 97, Liberec.

Pokladní hodiny daňové pokladny na Územním pracovišti v Liberci jsou tedy od 15. 2. 2021 následující:

Pondělí

od 8.00 do 15.30 hodin

Středa

od 8.00 do 15.30 hodin

Bližší informace získá daňová veřejnost na telefonních číslech:

Územní pracoviště v České Lípě

487 808 111

Územní pracoviště v Liberci

485 211 111

Územní pracoviště v Jablonci n.N.

483 339 111

Územní pracoviště v Semilech

481 660 111

Územní pracoviště v Turnově

481 360 111

Územní pracoviště v Jilemnici

481 564 111

Obecné informace k aktuálnímu provozu Finančního úřadu pro Liberecký kraj poskytuje telefonní linka 485 211 111.

Zároveň upozorňujeme, že aktuální vzory daňových formulářů jsou dostupné na Internetu FS na adrese:
https://www.financnisprava.cz/cs/dane-elektronicky/danove-tiskopisy

Rovněž upozorňujeme, že na většině územních pracovišť Finančního úřadu pro Liberecký kraj jsou instalovány sběrné boxy, které může daňová veřejnost využít k odevzdání daňových podání.

Veřejnosti doporučujeme, aby stále na minimum omezila osobní návštěvu na úřadu a ke komunikaci se správcem daně využívala zejména elektronické formy komunikace.