Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Nabídka zaměstnání

Přehled pozic

Celkem nalezeno 25 výsledků

301896 - Referent/ka Oddělení registračního

31.03.2023 Územní pracoviště Brno III BRNO ID 301896

301809 - Referent/ka Oddělení kontrolní I

31.03.2023 Územní pracoviště Brno III BRNO ID 301809

300551 - Referent/ka Oddělení vyměřovacího I

31.03.2023 Územní pracoviště Brno III BRNO ID 300551

300354 - vrchní referent/rada Oddělení kontrolní III

29.03.2023 Územní pracoviště Brno II BRNO ID 300354

300415 - vrchní referent/rada Oddělení vyměřovací III

29.03.2023 Územní pracoviště Brno II BRNO ID 300415

300344 - odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolní II

29.03.2023 Územní pracoviště Brno II BRNO ID 300344

300429 - odborný referent/vrchní referent Oddělení vyměřovací V

29.03.2023 Územní pracoviště Brno II BRNO ID 300429

300451 - odborný referent/vrchní referent Oddělení vymáhací II

28.03.2023 Územní pracoviště Brno-venkov BRNO ID 300451

300169 - vrchní referent/rada Oddělení kontrolní II

28.03.2023 Územní pracoviště Brno I BRNO ID 300169

300175 - odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolní I

28.03.2023 Územní pracoviště Brno I BRNO ID 300175

302088 - odborný referent/vrchní referent Oddělení vymáhací III

28.03.2023 Územní pracoviště Brno-venkov BRNO ID 302088

301843 - vrchní referent/rada Oddělení kontrolní III

28.03.2023 Územní pracoviště Brno-venkov BRNO ID 301843

301961 - rada/odborný rada Odbor majetkových daní

28.03.2023 Územní pracoviště Brno-venkov BRNO ID 301961

300861 - odborný referent/vrchní referent Oddělení vyměřovací I Odbor vyměřovací II

28.03.2023 Územní pracoviště Brno-venkov BRNO ID 300861

300743 - odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolní I

28.03.2023 Územní pracoviště Brno-venkov BRNO ID 300743

301181 - Referent/ka Oddělení kontrolní IV

27.03.2023 Územní pracoviště Brno III BRNO ID 301181

300322 - rada/odborný rada Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení

27.03.2023 Územní pracoviště Brno II BRNO ID 300322

301795 - vrchní referent/rada Oddělení kontrolní IV

23.03.2023 Územní pracoviště Brno I BRNO ID 301795

Finanční správa hledá nové zaměstnance

Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.

Nabízíme Vám

Finanční správa nabízí svým zaměstnancům mnoho zaměstnaneckých výhod:

  • stabilitu a zázemí velké státní organizace
  • motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
  • pružnou služební, resp. pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
  • až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo cafeterii)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelovou kartu MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program
  • možnost profesního růstu
  • možnost zahraničních stáží
 
Jsme jeden team!

Koho hledáme

• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení

Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.

 

Video: Finanční správa hledá nové kolegy

 
 
Finanční správa podporuje rovnost žen a mužů, a také diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem všech žadatelek a žadatelů z různých skupin obyvatel.
FINFO TIPDržitelé datových schránek mají nově možnost získat kdykoliv a zdarma svůj výpis z Rejstříku trestů. Novou službu v rámci aplikace CzechPOINT@home připravilo Ministerstva vnitra a Ministerstvo spravedlnosti.
Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.