Nabídka zaměstnání
Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.
Informace o benefitech zaměstnanců Finanční správy.
Stupnice platových tarifů pro zaměstnance v pracovním poměru na pracovních místech
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
ČESKÉ BUDĚJOVICE
- komplexně zajišťuje agendu centrálního nákupu majetku (vyjma IT) na svěřeném úseku
- eviduje a spravuje požadavky v objednávkovém systému
- posuzuje požadavky na vybavení služebních působišť, resp. pracovišť majetkem
- připravuje podklady pro plán centrálních nákupů majetku
- připravuje podklady pro zadávání veřejných zakázek a komplexně zajišťuje zakázky malého rozsahu (VZMR) na dodávky v rozsahu stanoveném vnitřním předpisem
- koordinuje a zabezpečuje dodávky centrálního nákupu pro příslušné útvary OFS
- provádí dílčí úkony při likvidaci faktur a kontroluje věcnou správnost realizované hospodářské operace
- zajišťuje plnění nebo uplatnění práv či povinností vyplývajících ze smluvních vztahů
- navrhuje stanovení standardů v oblasti vybavení služebních působišť, resp. pracovišť majetkem
- vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- praxe v oblasti evidence a nákupů majetku, veřejných zakázek, obchodně-právních vztahů, rozpočtu, financování či hospodářské správy - výhodou
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost samostatné i týmové práce
- analytické a logické myšlení
- dobrý písemný i ústní projev
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- aktivní přístup, flexibilita a ochota se vzdělávat
- bezúhonnost
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočových pravidlech a o změně některých souvisejicích zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), vč. prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů - výhodou
- místo výkonu: České Budějovice
- platové zařazení: platová třída 12
- předpokládaný den nástupu: 1. 4. 2023
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení pracovního místa na dobu určitou jeden rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou)- stabilní zaměstnání ve státní správě
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- výhody plynoucí z kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 12. 3. 2023 na e-mail: Renata.Rajnova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 701274
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Ing. Renata Rajnová
Mánesova 1803/3a
371 87 České Budějovice
telefon: 387 722 371
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Finanční správa hledá nové zaměstnance
Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.
Nabízíme Vám
Finanční správa nabízí svým zaměstnancům mnoho zaměstnaneckých výhod:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou služební, resp. pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

Koho hledáme
• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Přečtěte si více o služebním zákoně
Zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě upravuje právní poměry státních zaměstnanců jinak, než jak byly upravovány jen zákoníkem práce. Cílem zavedení zákona má být profesionalizace, stabilizace, modernizace, zefektivnění a depolitizace státní správy.

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení
Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.
Video: Finanční správa hledá nové kolegy

Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.