Nabídka zaměstnání
Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.
Informace o benefitech zaměstnanců Finanční správy.
Stupnice platových tarifů pro zaměstnance v pracovním poměru na pracovních místech
Finanční úřad pro Ústecký kraj vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
250125 - referent/ka Oddělení kontrolního II
Úřad:
Územní pracoviště v Ústí nad Labem
Místo výkonu
ÚSTÍ NAD LABEM-MĚSTO
- Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti.
- Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení.
- Systémově zajišťuje a koordinuje činnosti, které jsou nedílnou součástí správy daní, v rozsahu svěřené působnosti.
- Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní.
- Samostatně provádí kontroly a vykonává další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení.
- V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty.
- Vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami.
- Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu.
- Předává ze své činnosti podklady k vyměření či doměření daně příslušnému útvaru.
- Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly ve stanoveném oboru státní služby
- vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek) - nejlépe ekonomického směru.
- obecná znalost z oblasti daňové problematiky (daňový řád, zákon o DPH, zákon o daních z příjmů, zákon o dani silniční aj.)
- samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
- praxe v oblasti vedení daňové evidence a účetnictví výhodou
- znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, psychická odolnost
- schopnost jednání s lidmi
- řidičský průkaz skupiny B výhodou- místo výkonu: Ústí nad Labem
- platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 1. 2. 2023
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací programPřihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 16. 12. 2022 na e-mail: Monika.Koci@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: "VŘ 250125 (PP)"
nebo na adresu:
VŘ 250125 (PP) - Bc. Monika Kočí
Finanční úřad pro Ústecký kraj
Územní pracoviště v Ústí nad Labem
Dlouhá 3359
400 21 Ústí nad Labem
telefon: 475 252 423
Finanční správa hledá nové zaměstnance
Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.
Nabízíme Vám
Finanční správa nabízí svým zaměstnancům mnoho zaměstnaneckých výhod:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou služební, resp. pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

Koho hledáme
• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení
Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.
Video: Finanční správa hledá nové kolegy

Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.