Nabídka zaměstnání
Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.
Informace o benefitech zaměstnanců Finanční správy.
Stupnice platových tarifů pro zaměstnance v pracovním poměru na pracovních místech
Finanční úřad pro Plzeňský kraj vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
230854 - Referent/ka Oddělení daňového procesu
Úřad:
Finanční úřad pro Plzeňský kraj
Místo výkonu
PLZEŇ
- vyhotovování soudních žalob, koncipování replik k nim a zastupování služebního orgánu v soudních sporech
- přípravu interních předpisů a připomínkování návrhů právních předpisů,
- vypracování dílčích podkladů, stanovisek a návrhů pro potřeby vedení konkrétního daňového, jiného správního nebo zvláštního řízení, zejména z pohledu procesní správnosti,
- vyřizování stížností, podnětů a dotazů zaslaných územními pracovišti upozorňujících na nedostatky v metodice a způsobech vedení jednání s daňovými subjekty.- vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo a právní věda výhodou)
- orientace v zákoně č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
- schopnost samostatné i týmové práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost logického a analytického myšlení, komunikativnost
- psychická odolnost
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
(obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- místo výkonu: Plzeň
- platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 1.3.2022
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
na e-mail: podatelna2300@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 230854 (PP)
nebo na adresu:
Finanční úřad pro Plzeňský kraj
Hálkova 14
305 72 Plzeň
kontaktní osoba: Ing. Jana Višňovská
telefon: 377 160 215
Finanční správa hledá nové zaměstnance
Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.
Nabízíme Vám
Finanční správa nabízí svým zaměstnancům mnoho zaměstnaneckých výhod:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou služební, resp. pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

Koho hledáme
• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení
Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.
Video: Finanční správa hledá nové kolegy

Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.