Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Omezení e-mailových služeb Daňového portálu Finanční správy

5. 2. 2018

Z důvodu nutné technologické odstávky v sobotu 17.2.2018 nebudou od 7:00 do 11:00 z aplikací Daňového portálu odesílány jakékoliv e-mailové zprávy.

V sobotu, dne 17.2.2018 v době od 7:00 do 11:00, bude probíhat nutná technologická odstávka části infrastruktury. Z tohoto důvodu dojde k omezení e-mailových služeb Daňového portálu.

Technologická odstávka nebude mít vliv na chod aplikací Daňového portálu.

Aplikace Elektronická podání pro Finanční správu, Elektronická evidence tržeb, včetně příjmové části evidence tržeb, Daňová informační schránka, Registr DPH, Vracení DPH v rámci EU a Mini One Stop Shop budou po dobu odstávky i nadále zcela dostupné.

Omezení služeb se týká pouze odeslání e-mailů informujících např. o:

  • přijetí elektronického podání,
  • zpracování rozsáhlého podání v režimu off-line,
  • dostupnosti detailního výpisu údajů tržeb ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb,
  • možnosti změny hesla pro přístup do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, apod.

Z důvodu nutné technologické odstávky v sobotu 17.2.2018 nebudou od 7:00 do 11:00 z aplikací Daňového portálu odesílány jakékoliv e-mailové zprávy.

Za způsobené komplikace se velice omlouváme.
Technická podpora GFŘ