Finanční správa České republiky

Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

Nabídka zaměstnání

Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.

Interaktivní formuláře jsou testovány a optimalizovány pro MS Windows od verze 7 a Acrobat Reader 9.1 a novější.

V případě, že ve vašem počítači nelze otevřít interaktivní PDF přímo ve webovém prohlížeči, formulář nejprve uložte na disk.

Specializovaný finanční úřad vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

400221 - Referent/ka Oddělení správy daňových pohledávek

Úřad: Specializovaný finanční úřad

Místo výkonu: Praha

Charakteristika činnosti

- provádění daňových exekucí dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění, včetně dražeb
- provádění místních šetření za účelem zjištění majetku daňových dlužníků
- provádění vyhledávací činnosti
- zajišťování daňových pohledávek vydáváním zajišťovacích příkazů a zřizováním zástavních práv
- přihlašování pohledávek do exekucí prováděných soudními exekutory

Požadujeme

- vzdělání: magisterský studijní program
- praxe v oblasti nalézacího řízení nebo exekučního řízení výhodou
- znalost informačního systému ADIS výhodou
- znalost daňového řádu
- znalost účetnictví výhodou
- výborný písemný a ústní projev, dobré komunikační schopnosti
- schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- časová flexibilita
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost

Nabízíme

- místo výkonu: Praha
- platová třída: 12., popř. další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 1. 7. 2017
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou)
- stabilní zaměstnání ve státní správě
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity
 
Přihlášky do výběrového řízení
společně se strukturovaným profesním životopisem zaměřeným na předchozí praxi a motivačním dopisem zasílejte
do 2. 6. 2017 na e-mail: Monika.Kasparova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400221 (PP)

nebo na adresu:
VŘ 400221 (PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Bc. Monika Kašparová
telefon: 220 364 730
 
Služební úřad si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit.
Zaslání životopisu je považováno za souhlas se zpracováním a uchováním veškerých osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a s platnými předpisy EU. Osobní údaje budou evidovány výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání, tzn. tohoto výběrového řízení.
Odměňování se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy:
pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě;
služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností.
Organizace nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
 

Vydávaný obsah přes RSS

Aplikační služby